onsdag 1 december 2010



Nu är äntligen flyget bokat, ingen återvändo helt enkelt. Jag kommer flyga hem ensam eftersom Sara och hennes pojkvän kommer stanna kvar och resa runt ett par veckor. Tycker inte om att resa själv men jag brukar lösa det genom att hitta någon som ska till samma ställe och på håll agera stalker. Blir lite svårare denna gången dock för jag har två mellanlandningar i New York och London. Men vet ni, ingen fara det här, jag fixar det!

Vi har även fått lite information om vårt boende. Vi kommer dela en "one bedroom apartment" med vardagsrum, kök, sovrum och toalett och allt som vanligtvis ingår i dessa rum. Vi behöver inte ens att med handdukar och lakan-mer skor får plats i packningen med andra ord. Fast jag undrar om vi har en tv, jag tror inte det.

33 dagar kvar........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar