torsdag 30 december 2010

Godmorgon

Jag har lite packångest. Har precis testat alla mina klänningar för att kunna bestämma vilken, om nån, jag ska ha med. Annars är jag riktigt nöjd med min prestation.
Jag har en ny favoritlåt med Kent. Nu är jag uppe i tre låtar som går på repeat när jag väl lyssnar på Kent. Den nyaste är "Den döda vinkeln" den påminner om bästa gänget!
 



Nu är det bara tre dagar kvar och veckan har spenderats hos Catalin i Göteborg och Mattias i Örkelljunga, herregud va kul vi har fast vi inte är speciellt många. I Örkelljunga blev det en repris på lördagen hos Catalin med massor av vin, gitarrspel, brädspel (som synkade Gustav å Catalin vann trots mycket gott motstånd!!!). Blir lite svårare att åka iväg efter såhär mysiga och roliga dagar.
Nu ska jag gå och handla inför nyår-jag ska stå för förrätten som blir ugnsgratinerad bruschetta med buffelmozarella haha fint va!

1 kommentar:

  1. Åh äntligen fick jag vara med i bloggen =). Fina kort också från två mycket bra kvällar, gillar det med moroten bäst!

    SvaraRadera