måndag 8 november 2010

Sprutor

Spruta och möte med Cecilia från International Office idag. Vi skulle bara stämma av med henne hur vi ligger till men det blev ett två timmar långt möte istället. Det känns skönt, hon tar sig verkligen tid för att se till att allt är med och att vi har koll på alla papper och mail som ska skickas.

Sedan var det dags för ytterligare en spruta. Jag har redan tagit en och har två till på tur. Sara är galet rädd för sprutor så hon var lite nervös men hon klarade det galant!! Samma med mig, kan inte säga att jag är det minsta rädd för sprutor så inget problem där. Men herregud vad dyrt det är, det tar två sekunder och dem begärde idag 650 spänn för det, kanske en liten kostnad i och för sig för att slippa hjärnhinneinflammation.

Sen var jag tvungen att  ta nya visumsfoto eftersom ambassaden inte godkände dem jag tog för någon vecka sen trots att det var i en riktig fotoaffär. Det blev tusen gånger sämre och killen som tog fotot antog att dem inte godkände det eftersom mitt huvud är så stort, tack för den!

2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att läsa din blogg. Nu kan vi ju följa dig även over there later on :-)
    Kram på Dig

    SvaraRadera
  2. vilken fruktansvärd bild! men det är öööver! :)

    SvaraRadera