söndag 2 januari 2011

Sista morgonen

Inatt flyger jag iväg, herregud vilken lång väntan det har varit och vilka förberedelser vi gjort. Jag har fortfarande lite att fixa innan väskorna stängs, bland annat så vet jag inte vilka kläder jag ska åka i. Paniken över vilka klänningar jag skulle ha med löste jag genom att inte ta med någon alls, måste jag ha nån extra fin får jag väl köpa det där.
Vi är framme i Dallas halv sex lokal tid vilket borde innebära cirka halv tolv halv ett svensk tid kan jag tänka, är inte säker på om det är sex- eller sju timmar som skiljer.
Universitetet TCU

Fort Worth


 Jag tittar antagligen in här innan lillebrorsan kl 3 inatt tar mig till Göteborg.

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa. Det skiljer sju timmar Sverige-Texas.
    /Marie i Texas

    SvaraRadera
  2. Spännande! Kul det ska bli att läsa om din resa här. :)

    SvaraRadera