onsdag 18 maj 2011

Dallas, Bruno Mars, JFK,

Hej på er
Igår morse tog vi, jag Sara och Christoffer, tåget till Dallas. Jag skulle möta upp Emely och Brandon medan Sara och Christoffer skulle turista lite. Även jag följde med en stund på turistandet. Vi gick och kollade på ett femtiotal kossor (longhorns) i plåt i en liten park titta här:







Sedan tog vi en tur (igen) till JFK:


Krysset där han sköts

Från fönster nummer två längst till höger (det fyrkantiga) satt skytten

resten av eftermiddagen spenderade jag och Emily i lite olika butiker innan vi körde hem och hämtade Brandon och begav oss till The Grand Prairie för att se på Bruno Mars koncerten. Den var kanon, vilket liv. Det var lite udda förband dock. Det första hette Patrick Stump och de var helgalna, den andra hette Janelle Moét, hon var riktigt duktig och underhållande men det blev lite långdraget eftersom vi inte kunde hennes låtar. Sen var det äntligen Bruno Mars tur.

Koncerthuset

Förband nummer 1

Förband nummer 2

Bruno Mars





Vi hade riktigt bra platser förresten!
Nu fixar jag det absolut sista med väskan och lägenheten och det känns lite ledsamt helt plötsligt detta har ju ändå varit mitt hem ett halvår. Imorgon kommer en supershuttle och hämtar mig kl 9 på morgonen. Den ska hömta upp emot 10 andra personer så jag vet inte riktigt när jag är på flygplatsen men på fredag kl 12.20 sätter jag ner fötterna på svensk mark igen. Vi ses då!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för en trevlig gårdag, och lycka till med resan hem nu! Vi ses om ca 2 veckor igen!
    Kram

    SvaraRadera