onsdag 4 maj 2011

Ta mitt skimmer för jag brinner

Godkväll

Jag är helt slut i hela kroppen. Igår var jag först på TNT och sedan på kvällen gick jag till spinningen med Sara och idag tog jag mig till abs passet och väntade sedan på nästa pass, bootcamp. Sist var vi endast tre stycken på det passet och idag var vi bara EN-jag! Så jag fick en privatlektion och man vill ju inte göra ledaren besviken, så det blev ett tungt pass. På vägen hem mötte jag Sara som skulle på promenad runt greken, så jag hängde på där med så nu är jag galet trött =)

Imorgon är det sista dagen i skolan!! Jag ska till Development of written communication och hålla en presentation om mina lektioner på Rosemont. Jag har gjort en lite power point och känner mig just nu inte det minsta nervös, det ska göras bara.
En av tusen, vissa dagar ser man fler ekorrar än människor på campus

Starten på Grekrundan



Det skyltas var fjärdedels mile







Biblioteket
Vi ses imorn, önska mig lycka till!

1 kommentar: