söndag 1 maj 2011

God kväll

Hejhej alla. Hur har Valborgen varit? Jag har inte haft någon valborg alls men vi hade ju en brasa i torsdags så det känns ok.
Gårdagen bestod av en massa plugg, tacos och en film senare på kvällen. Ja just ja, jag var ju på writing center med. Jag hade bett Dr. K att skriva ett rekommendationsbrev till mig och det han skrev var verkligen jättefint, det kommer vara användbart när jag söker jobb. Jag fick även present nummer tre från Dr. K, ytterligare en bok, men denna gången en bok han själv skrivit, det tackade jag för.

Idag, lördag har jag pluggat en massa, tog en paus och gick till café Brazil, ett nyöppnat 24/7 café, det var mysigt. Efter det blev det en tur på löpbandet och en snabbis i gymmet och här är jag nu, tillbaka i sängen där jag började, redo för ännu mer studier.
Vi hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar