måndag 2 maj 2011

Skor

I morse när jag vaknar körde jag på direkt med en lite utrensning av de ton papper som jag samlat i diverse lådor. Det är ynka 18 dagar kvar så det är dags att skärpa till ordningen lite. Sen har jag ingen aning om vad jag gjorde resterande timmar fram till klockan 16 då vi bestämde oss för en tur till Target.
Jag hittade två par skor på Payless-galet billigt där, fick dessa två finingar för 280 spänn.




Jag är inte en klack person alls egentligen men det finns tillfällen som Sara sa då livet kräver en fin sko med klack, så sant.
Min väldigt fina mockaväska som jag tog med hemmifrån är sönder, så jag slog även till på en slappeväska från Converse, på rea och allt =)
Hur ska detta gå till???

Alla, utom ett par vita och ett par svarta converse, ska med hem i MIN resväska. Jag kommer ha tidernas tyngsta handbagage fyllt med skor och skolböcker.

1 kommentar:

  1. Jösses Amalia!!! Tror du får skicka paket hem till dig själv om du nu inte har en riktigt riktigt stor Amerika koffert med dig :-)
    Men resväska hem från Canada var tung för att inte tala om min ryggsäck, men jag hade tur o behövde inte betala någon extra.
    Kul att höra att Ni slapp göra sista tentan o alla fina ord Ni får höra. Blir så stolt över min brorsdotter :-)
    Jag o farmor har skrötit (stavas nog så på laholmska) om dina fina recensioner osv. som du har fått (å även Sara)o berättat om allt Ni har fått vara med om.
    Kram på dig
    Gittan

    SvaraRadera