måndag 16 maj 2011

Sista veckan

Måndag idag och äntligen har det löst sig. Tack Paps för hjälpen. Nu flyger jag som planerat från början dvs från Dallas till New York och vidare till London och till sist till Göteborg. Jag vet faktiskt inte vad som hände, enda skillnaden nu är att jag fått nya flightnummer, och tydligen så visste inte heller Ticket vad problemet var. Löst är det i alla fall.
Igår gick jag och hyrde en film och enbart på grund av Emely (som sett den dagen innan) så kom jag hem med Justin Bieber filmen. Men njaaa, det var nog inte riktigt vad jag ville se kände jag men killen är duktig.

Idag har jag fixat lite med min nya biljett och funderar på att hoppa gymmet och slänga mig i poolen på direkten istället-det är ju trots allt semester!


Bilresan på väg hem från San Antonio

Nu är jag glad igen
Vi hörs i eftermiddag!

3 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att allt har löst sig till det rätta igen :-)
    Kram på Dig

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild!!! Du är så SÖT!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att ungen är imponerande! :)

    SvaraRadera