torsdag 5 maj 2011

YAAAY

Nu är vi klara med skolan!!!!!!!!
Jag har gjort en termin i den enorma delstaten Texas och det har gått galant. Jag ska hämta ut mitt examensbevis på fredag och då får jag officiellt veta mina betyg i respektive kurs, återkommer om det såklart =)
Vi firade lite lätt med en hamburgare på Dutch´s sen begav jag mig till ett sista bodypump pass. Nu är jag ledig i två veckor innan jag intar svensk mark igen. Imorgon är sista dagen för tjejerna så då ska vi fira ordentligt och bara slappna av!
haha på håll såg denna blomma fin ut, men nu ser jag att den är rätt vissen, men det är allt jag har att bjuda på idag.
Ses!

3 kommentarer:

  1. Ett stort grattis. Njut av ledigheten.
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra!! betygen lär du ju inte behöva bekymra dig om :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Håller med föregående skrivare att betygen behöver du inte bekymra dig om.
    Njut nu extra mycket av de sista veckorna och vi ser fram emot att träffa dig igen när du har återkommit på svensk mark och kommit in i vår tid igen.
    Kram på dig
    Gittan

    SvaraRadera