lördag 14 maj 2011

Det var en ledsen Johanna som igår fick reda på ändringar i flygresan. Jag vet inte varför men jag är jätteorolig inför flygresan hem, för att inte hitta på flygplatserna. Men som Sara säger så är ju en flygplats ett ställe där de gjort allt för att man inte ska gå vilse med alla skyltar, så jag tror innerst inne att det kommer gå jättebra.

Jag skulle rest från Dallas till New York till London och sen till Göteborg, men fick en ändring igår med inställda flyg vilket gör att jag måste åka tidigare och landa i Chicago med och vänta där i tre timmar. Till råga på allt, när jag tittar på min E-Ticket finns inte ens hela resan med utan bara sista sträckan och det känns också lite nervigt, men jag mailade Ticket så vi får se vad som händer och hur jag löser det med E-Ticketen.

Undrar om jag måste checka in och ut väskan i Chicago (tulla) eftersom jag gjorde det på vägen hit.
Jaja, nu ska jag gå och träna för att rensa huvudet lite och sen blir det poolen för hela slanten.

4 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra, det kommer ju finnas hundratals människor att fråga om hjälp :) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Såklart att det kommer att gå bra. Du behöver inte plocka upp väskan på hemvägen vad jag vet, men fråga för säkerhets skull.
    Kan du inte gå in på flygbolagets hemsida och trycka in din bokningsreferens och därmed se hela din resa. Normalt behöver man ju inte något papper utskrivet för att få flyga, bara man har sin bokningsreferens. Men det känns ju alltid tryggare att ha allt på papper med sig på resan.
    Och du vet att du kan ringa om det finns något vi kan göra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå min unge! :-) Allt kommer att gå bra....Du fixar detta,det vet jag.... Längtar efter dej,ska bli så härligt att du kommer hem, vi ska gå igenom dina grejor å få oss så många goa skratt. Ses snart. Bamse styrke Kramen till dej... :-)

    SvaraRadera
  4. Önskar så att jag kunde åka och möta upp dig. Vet hur du känner dig inför resan. Men allt kommer att gå bra :-)
    Skall bli så kul att träffa dig igen.
    Kram på dig och trevlig hemresa.

    SvaraRadera