torsdag 13 januari 2011

Cockies and milk

Jag har börjat känna mig lite isolerad redan efter bara en och en halv vecka här. Anledningen är att vi inte ännu har några vänner förutom vår Kanadensiska. Men så igår vände det. Vi hade första lektionen på skrivkursen och träffade två trevliga tjejer att byta nummer med så nu har vi någon som kan visa oss runt lite förhoppningsvis till helgen.

Gick till cyklade till Rec center själv igår för att köra ett pass bodypump. Var tidig som vanligt men just igår träffade jag en trevlig tjej som verkar vara lika intresserad av träning som jag. Så hon hjälpte mig med vilka prylar man använder på bodypump här i USA, vilket visade sig vara samma som hemma. Passet var stenhårt och riktigt kul.

Här är mina nya glajjor förresten


 Halv tio igår när både Sara och jag höll på att somna bestämde jag mig för att baka kakor för att hålla oss vakna. Det blev American Oatmeal Cockies

Försvinnande goda

Här är mannen bakom receptet

Idag blir det en lektion i The American Dream och sen spinning och handling efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar