fredag 14 januari 2011

It should be everyone’s goal to try on as many shoes as possible in life

Tja tja
Inte mycket liv idag. Var på en 50 minuters lektion i Fiction med tillhörande quiz-gick mycket bra.
Sen dess har jag suttit hemma och läst massor, det tar aldrig slut. Men nu tar jag mig en paus och lyssnar på lite musik, första gången sen vi kom hit, och jag mår toppen med musik i lurarna =)

För övrigt så kan jag inte röra mig pga träningsverk från bodypumpen så här två dagar i efterhand. Jag kan knappt gå, Sara får hjälpa mig på med halsduken och armarna går inte att sträcka raka. Så kan det gå när man väljer vikter som "an animal" citat från trevlig tjej på träningen.

Antar att ni inte vill bli bildlösa en dag som denna så varsågoa: Klassrummet för fiction (här sitter cirka 37 studenter!)


4 kommentarer:

  1. Haha, du är ju för goer, bodypump, en annan får ju träningsvärk av bara ordet!! Låter ju inte allt för ansträngande än i skolan, verkar mer som att det som är ansträngt kommer från din träning :-) Må så gott, här slänger jag nu ut granen. Snön har vräkt ner till o från under morgonen. Få se om jag lyckas komma upp med bilen för all is som ligger på min väg. I en vecka nu så har jag haft bilen stående uppe på åkern för att jag inte har kunnat köra ner eller upp igen. Kram kram Gittan

    SvaraRadera
  2. Så roligt att läsa om hur du har det där borta. =) Håller med föregående talar, gisses vad du tränar!!! Men passa på innan du skaffar dig småtroll då räcker inte tiden till sånt. ;) Va då inget stort klassrum för så många studenter.

    Må så gott!

    Kram kram från oss i norr

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. tack för gratulationen! dagen va mycket bra. Kul med ny träning för dig, anar att du tyckte bra om tjejen som gav den kommentaren :)Kram på dig! /LärarJosse

    SvaraRadera