torsdag 6 januari 2011

MOBIL

Jag har tappat min svenska mobil. Eller tappat och tappat jag skulle vilja säga förlagt den någonstans så att någon blev frestad av den lilla godingen, not.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till har redan ringt campus polisen och andra lost and found enheter. Väntar någon dag och ser om den dyker upp annars kommer vidare instruktioner till dig sis. Har alla nummer uppskrivna hemma så det spelar egentligen ingen roll och mobilen var pappas, ledsen för det, men det är skönt att ha den med sig här ändå som en säkerhet.

2 kommentarer:

  1. Åh nej, vad tråkigt! Hör av dig om du inte hittar den så ska vi nog kunna lösa det. Pappa blir nog inte jätteledsen för den saknade telefonen, han har nog med sin iphone :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. ja himla tråkigt det här. Om den inte dyker upp så kanske du kan ringa telenor för att få ett kontantkort skickat till flygaregatan med samma nummer. Ofelia brukar göra så, men vi hörs av om det.

    SvaraRadera