söndag 2 januari 2011

Heeeeej då

Ok, nu är det nära på riktigt. Väskan är så gott som färdigpackad, blir nog aldrig riktigt klar med den, men har tagit ut en del efter samtal med Sara.
Handbagaget blev ganska tungt men sätter på mig en extra tröja när den ska vägas så borde det inte vara något problem.

Snälla Lina bjuder mig på moussaka ikväll, hon anade att min frys va tom, så rätt hon hade. Nu har jag ett antal timmar att slå ihjäl innan skjutsen kommer......










Heeej då alla, nästa rapport kommer från det stora landet långt borta!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna,
    Hoppas att du kommit på plats i Texas nu och allt gått bra med resan.
    Jag väntar nyfiket på en uppdatering här.
    Tveka inte att höra av dig om har några funderingar.
    Välkommen till Texas.
    /Marie

    SvaraRadera