torsdag 28 april 2011

!!!!

Inte mycket att säga om dagen. Jag och Sara fick T-shirts från Trinity Valley, förra veckan fick vi skärmkepsar i plast, allt från vår käre skolbusschaufför.
Bodypumpen gick bra idag men jag har haft ont i ryggen sedan måndagens TNT pass. Det finns en övning som jag inte alls gillar och som jag alltid får ont i ryggen av efteråt, så no more säger jag till det.
Gaaaaah, är så galet frustrerad över allt plugg hela tiden. Sa precis till Sara att det skulle vara skönt att inte förbereda sig inför presentationen på onsdag och bara köra, jag vet ju själv vad jag har gjort och det är det jag ska presentera. Vi får se hur jag lägger skeppet senare i veckan.
Nu ska jag tråka ut mig med lite mer plugg!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Så fort ni är klara så får vi ta en heldag och göra något roligt!
    Kram Emely

    SvaraRadera