onsdag 27 april 2011

Dagen idag

Idag fick jag en snickers av Dr. V för att jag har varit på alla hans lektioner under hela terminen!!! Sara fick en hon också minsann men sen var det inte fler än två till tror jag.
Jag var en sväng på writing center och träffade Travis idag, han börjar nog bli van vid mig för idag gäspade han och var alldeles avslappnad och skämtade till det lite grann. Kanske för att jag förra veckan kastade en penna rakt i magen på honom när jag skulle använda kroppen för att förstärka vad jag ville säga.

Sedan hade jag bestämt mig två gånger att inte träna men jag hamnade på the rec i alla fall på något vis. Det blev abs och sen bootcamp. Vi var bara tre personer på bootcamt, det är då det är som bäst för vår ledare blir mer som en personlig tränare då. Bodybars, Bosuball och slides var några av de roliga tillbehören under dagen pass.

Lite skyltar för olika människor som vill bli Mayor, de finns överallt
Sov så gott alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar