lördag 16 april 2011

Rolling in the deep

Lördag morgon. Filmen igår var rolig och på vägen hem blev vi upplockade av en av de omtalade golfbilarna. "Do you want a ride" hörde vi i mörket och hoppade sedan på, han tog oss hela vägen ner till Leibrock, det är ganska skönt att slippa gå när det är mörkt.
Snart bär det av till Dallas, vi bestämde oss för att ta taxi hem från downtown fort worth upp till campus istället för tvärtom vilket innebär att vi har några extra timmar att röra oss med då¨det enbart är bussen i down town som slutar gå vid 19 inte tåget.
Vi gjorde potatissallad och rostbiff igår. Här skyltar de med att köttet faktiskt är färgat med karamellfärg-det känns sådär.


Vi pratade tatueringar


I auditoriumet

Nu ska jag göra mig redo för en shoppingdag, dollarn är nere på 6.20 idag (kan vara det lägsta vi sett), så det är en ypperlig dag för fynd.
Hejhej

2 kommentarer:

  1. Hej svejs Johanna! Har nu visat farmor o farfar dina senaste inlägg sen Houston resan och fram till idag. Även de var fascinerade över allt du skriver och tyckte om att kolla dina bilder :-)
    Imorrn så skall jag börja packa. Åker upp till Martin o familjen på måndag och stannar hela veckan. Men det blir till att ta extra kläder med sig, de har ju för fasiken ff snö!!! Brrrr.
    Trevlig Påsk om vi inte hörs innan.
    Kram
    Gittan

    SvaraRadera
  2. Hejhej Gittan, Va snäll du är som visar dem!! Vilken härlig påskvecka du får, hälsa alla så mycket från mig. Om vi har tur kommer vi iväg till San Antonio över påskhelgen men det ser lite mörkt ut tyvärr, jag håller tummarna.
    Glad påsk på dig med.
    Kram

    SvaraRadera