lördag 16 april 2011

Don´t underestimate the things that I will do

Hej alla.
Jag sitter här och lyssnar på Adeles nya album, 21, mmmmusik!
Vi var vid poolen en sväng idag och efter det har jag inte varit speciellt produktiv. Jag behöver helg och förändring i vardagen.
Ikväll är det film i auditoriet "The Green Hornet" är filmen som visas, så den ska vi nog gå och se.
Imorgon bär det av till Dallas. Vi tänkte kolla in ett av deras shoppingcenter. Det är lite knöligt utan bil måste jag säga. Vi måste ta taxi imorgon för att hinna med det tidiga tåget till Dallas, annars är det buss 20 min, tåg 1 timme, buss 40 minuter som gäller innan vi ens är framme. Alltså två timmar per håll plus att vi måste hålla koll på när sista bussarna från downtown Fort Worth går, annars blir det taxi hem igen.



Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar