tisdag 5 april 2011

Godmorgon

jag känner mig trött idag. Igår när jag vaknat, gått upp och duschat och gjort mig i ordning så får vi ett mail att lektionen är inställd. Jag hade alltså kunnat ligga kvar i sängen speciellt med tanke på att vi kom hem ganska sent från Houston.

Sara har varit dålig hela helgen och även igår så jag tog mig till Trinity Valley High School själv. Eller, själv var jag ju inte. En jättetrevlig busschaufför kom och hämtade mig i en riktig skolbuss-en sån gul ni vet. Chauffören hade åkt hela vägen från Trinity Valley för att hämta bara mig så det var tomt i bussen minsann.
Skolan var jättefin och lärarna var fantastiska, jag ser fram emot ytterligare tre måndagar där.

Idag är det American dream lektion och sen blir det hem och plugga. Har massor att göra men det mesta är än så länge oorganiserat i mitt huvud så jag måste skriva en lista. Jag älskar listor, minsta lilla stress du känner så råder en lista bot på det.
Måste ta tag i träningen med. Jag blir bara svagare och svagare känns det som så det är dags att öka på lite.
De små korrarna är överallt. Sara lyckades fånga denna på bild genom sitt fönster men de är minst lika nära när du är ute och promenerar.
Hejhej

1 kommentar: