fredag 29 april 2011

Cosmic Love

Cosmic Loce med Florence and the Machine heter låten som gör att jag går på spinning, herregud vilken inspiration. Jag önskar att alla känner som jag gör när jag tränar, visst finns det fruktansvärda stunder när jag inte orkar en sekund till, men de stunder när jag i princip blir hög av allt adrenalin som pumpar och pytteskinnet kryper på, det finns inget härligare. det tar tid att komma dit dock, att börja efter uppehåll är det tyngsta som finns men börjar man bara sakta i en nivå som gör att man vill gå dit igen då klarar alla det!

Igårkväll fick jag och sara en inbjudan (eller en tillsägelse) i sista sekund att vi idag skulle medverka på en ceremoni kl 16. Dale, vår sponsor, sa inte vad det var för en ceremoni utan bara att han ville att vi skulle resa på oss när han sa våra namn och berättade om oss. När vi kom dit dock, så är alla finklädda, jag slängde på mig ett par jeans och en blus, men jeans är lite giftigt här på tillställningar och undervisningstillfällen så jag kände mig  lite underklädd. Det bästa var att det fanns massor av kakor som jag och Sara rikligt tog för oss av.

Klockan 21 är det firepit hos Ashlei och Laura, så vi ska bara fixa till oss, gå inom Whalgreens för lite vin sen beger vi oss.
Hörs imorn!

Dale

Laura


Lägg till bildtext




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar