fredag 22 april 2011

Fredag

Precis innan jag reste till Texas så köpte jag en ny dator. Nästan direkt när jag kom hit så började den krångla. Helt plötsligt tjuter den jättehögt och fryser bilden, andra gånger blir bilden randig och sedan fryst eller så blir allt svart. Håller på att bli tokig! Jag har ganska mycket bilder som är tagna här som inte får plats på mitt usb minne, kanske kan vara en idé att köpa ett till som en backup om datorn bestämmer sig för att stämpla ut för alltid.

Hur har ni det i påsk annars? Jag och Sara sitter och väntar på Emely och Brandon och när de kommer ska vi visa dem runt lite, ta dem ner till cowboyland (stockyards) och kanske gå på en baseball match ikväll =)

Ville egentligen inget mer så hejhej

Lite bilder från vår morgonpromenad runt "The Greek"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar