söndag 24 april 2011

PÅSK

Då var det redan söndag. Vi hade lite otur med bilar, larm och husvisning med Emely och Brandon så det hela slutade med att jag och Sara tog oss till downtown och sedan kom dem och mötte upp oss. Vi satt på en jättemysig uteservering med livemusik. Det finns inte sådär jättemycket uteserveringar med tanke på att det blir så varmt. Det var riktigt varmt och blåsigt i fredags och igår när vi åkte till Dallas för att hälsa på Emely och Brandon där så blixtrade i timmar på kvällen.
Trubadur innan det blev hårdrockskväll




Igår möttes vi upp på Park Hill, ett shoppingcenter. Brandon lämnade av Emely då han inte var så sugen på att shoppa =). Jag hittade iaf två klänningar och en bikiniöverdel och äntligen köpte jag två mascaror från Sephora som jag velat ha länge.
Sedan åkte vi hem till Emely och Brandon och började planera för kvällen när vi insåg att det inte går några tåg hem på söndagar, vi skulle nämligen sova över, så istället tog vi oss en tur till IKEA och åt köttbullar och köpte marabouchoklad innan vi steg på tåget hem till Fort Worth.
en bakad potatis


påskdekoration

två  intensiva blicka



svenskhyllan


många äcklas -jag vet, men herregud så gott det hade varit
Idag ska vi måla ägg hos Ashlei och Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar