måndag 18 april 2011

Good morning sunshines

Idag blir en varm dag, och vi som ska vara både i skolan och Trinity Valley för observation. Jaja, det är antagligen lika varmt imorn. Kommer ni ihåg att jag för cirka en månad sen sa att något kul skulle hända, nu är det klart! I maj, precis innan jag åker hem, så ska jag på koncert!!!!!!! Bruno Mars blir det, tillsammans med Emely och Brandon från sverige. Emely och Brandon har varit ute och rest det senaste halvåret i Asien och avslutar resan här i USA, och sista månaden i Dallas. Det ska bli skönt att ha lite extra folk i närheten som vi kan uppleva saker med, känner mig glad.

By request: Stugjosse, här kommer håret, inte så annorlunda mot vad det brukar se ut men jag är nöjd med tanke på hårstrulet hela denna perioden jag varit i Texas.  


 Anledningen till att jag har långbyxor en sommardag i Texas är att det finns mycket specifika regler för vad du får ha på dig i en skola när du undervisar eller observerar i vårat fall. Svarta byxor är det enda jag och Sara har med oss som är ok. Till det blir det ballerina skor för Hej Jesus vilket liv det hade blivit om vi visade tårna.
Nu: Frukost
Ses!

1 kommentar:

  1. Vi ser också fram emot den sista tiden i Dallas, nu gäller det att vi gör dessa sista veckor missnevärda för oss alla! :)
    Ses till helgen!
    Kram Emely

    SvaraRadera