fredag 22 april 2011

Torsdag 17.23

Heeej
Vilken lång dag det har varit. Vi var i skolan en liten sväng i förmiddags sedan har dagen bestått i att skriva uppsats och lite annat smått skrivande. Snart ska vi iväg på spinning och idag får jag inte glömma fråga vad den bra låten heter i mitten av passet, lägger upp den så fort jag vet. Den bra låten i mitten av passet är den enda anledningen till att jag faktiskt går på spinning idag, mina ben är galet möra efter bodypumpen igår, men det gäller ju att passa på eftersom passen slutar när skolan stänger vilket är om cirka två veckor, efter det är vi hänvisade till gymmet.
Imorgon ska vi träffa Emely  och Brandon! Vad vi ska göra är inte helt klart än men trevligt ska det bli.
Nere på University Park i måndags
Idag har det regnat *ding it* men nu ser jag att himlen är blå och solen har tittat fram.
Glad påsk på er förresten, påsken är nog min absoluta favorit bland högtiderna. Det är så färgglatt och vårigt....löööve it
 Nu träning

1 kommentar:

  1. tack för hårvisningen, jättefint! och shiiiit! va brun du har blivit :) här har våren börjat visa sig och jag har bränt mig för första gången (bonnabränna så klart) det här året! GLAD PÅSK!

    SvaraRadera