fredag 1 april 2011

Mot Houston...

...inte riktigt än. Först har vi en lektion i fiction. Jag fick ett mail igår där Dr K avslutade med "And by the way, I have graded your test and it was perfect: a 100.  And that's a grade I really try to avoid assigning.  Thanks for being such a great student" Jag är stolt!
Nu blir det frukost, sen hem för en snabb lunch innan vi tar bussen ner till downtown för att hoppa på en greyhoundbuss till Houston.
Ses!


Pose: låtsas att du, lite avslappnat, lutar dig mot en hylla



5 kommentarer:

  1. Ha de nu riktigt gött i Houston och njut.
    Kram på dig
    Gittan

    SvaraRadera
  2. Välkomna hit. Ha en trevlig bussresa så syns vi om några timmar.
    /Marie

    SvaraRadera
  3. Åh, jag är avis. Vill med åkte till Houston!
    Hälsa min mor och far och Lillpisen från mig ;)

    SvaraRadera
  4. ...och du som sa att du inte var nöjd med dina skol-texter.. AAAH samma visa varje gång, jag blir så trött ;).
    puss på dig

    SvaraRadera
  5. Ha d nu så bra! Låt syrran skämma bort er lite. Hälsa familjen Leander från oss här i Laholm!

    SvaraRadera