onsdag 20 april 2011

Vilken hetta

Jag smälter, låter lite finare än jag svettas floder men hur jag än säger det är det ett faktum. Jag och Sara promenerade!! ner till University Park Village för att kolla runt lite igår. Det är en promenad på cirka 30 minuter, 30 minuter outhärdlig promenad i 34 gradig värme. Innan vi promenerade hem stannade vi till på Ol`South för lite Amerikanska pannkakor. Man fick bygga sin egna kombination så jag valde buckwheat pannkisar med jordgubbar, grädde och peanut butter chips (det var inte roligare än små pluttar av jordnötsmör).
Domen: Jag är inte alls förtjust i dessa tjocka pannkakor, men jag tror Sara var glad =)

Igår fick vi även en present av vår Dr. K. det är andra presenten han ger oss i form av en bok, superglada blev vi, vi kände oss lite utpekade dock då han valde att ge dem till oss inför den resterande klassen, har vi blivit Teacher Pets??

Inte mycket nytt annars. Det blir ingen San Antonio i helgen, vi tar en tur till Austin och San Antonio efter Finals istället då alla verkligen har tid.
Det är fantastiska färger i Fort Worth just nu

På pankakshuset serverade dem svenska crepes minsann

vår present av Dr. K

Den trevliga skolbussen som hämtar oss varje måndag för observationer på Trinity Valley



En del av Trinity Valley- en privat skola som är fantastiskt fin

pannkakorna
Mer än så blir det inte idag. Vi se imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar