fredag 8 april 2011

Resten av veckan

Vad har vi haft för oss hel veckan kan man undra? En hel del skolarbete att beta av annars har det mest spännande bestått av matshopping och träning och ja just det ja, jag följde med Ashlei och Erin och shoppade skor på ett ställe som heter payless. Dem har riktigt billiga skor, fick ett par flip flop för 30 kr, som hittat. Sen tog vi oss till Ross. Det såg ut som myrornas men de hade nya kläder och prylar som de får in från olika märkesbutiker av olika anledningar. Sen säljer dem det billigt. Jag hittade en virkad väst, lite oklart när och hur jag ska använda den men den var riktigt söt och blev min för 70 kr.




Vi var och STOR handlade mat i onsdags. Vi handlade så mycket att vi till slut blev erbjudna skjuts hem då kvinnan i bilen hade sett oss pausa i gathörnen på grund av de tunga kassarna. Hon var en fellow student så den kändes ändå tryggt, mycket snällt av henne.

Igår följde jag med Sara på abs och spinning. Jag är inte helt säker på att spinning är min grej. Hemma fastande jag för spinning puls vilket gjorde det enklare att se hur jag låg pulsmässigt och borde ligga. På vanlig spinning famlar jag lite i blindo känner jag. men det var kul och jobbigt och jag ska försöka ge det några chanser till.

Klockan 11 idag är det helg! Fast jag anar att vi kommer sitta en del framför datorn med diverse skolarbete. Det är bara 4 veckor kvar, sen slutar vi skolan 4 Maj typ och har två veckors semester innan jag åker hem.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar