tisdag 26 april 2011

Figure out what you want, and learn how to ask for it.

Oj vad trött jag är, låg och lyssnade på min IPod i går innan jag somnade och då somnar man ju inte om man aktivt lyssnar =)
Jag var en snabbis i skolan igår och hämtade min bookreview, vill ni se resultatet?
...by far the best review I´ve seen over several years!!!!!

Sedan var det en dag fyllt med uppsatsskrivande. Tog en paus vid 12 och mötte upp Ashlei för ett TNT pass, det var lite annorlunda just igår. Mer uppsats, sen följde jag faktiskt med Sara på Psyko cykle också. Patrick, vår ledare, är helt fantastiskt duktig så det var kul.
innan psyko cykle

Igår när Sara och jag skulle lägga oss tittade vi ut genom fönstret, det var oväder på gång igen, det slutade med att vi hade en varsin stol framför ett öppet fönster. I närmre en timme satt vi och bara kollade. Det var bara början på ovädret men under natten var vi med om det värsta ovädret hittills.
Jag filmade lite under lugnet före stormen men lyckas inte ladda upp den här =(

Ses sen!

1 kommentar:

  1. Du är så bra Johanna. Jag är stolt över dig! Hoppas den kommentaren (och alla andra) får dig att inte jaga upp dig inför de kommande tentorna eller skrivningarna :). Så ser du förbannat vältränad ut på den där bilden. En liten biff ;)
    So you go, steak! Snart ses vi!

    SvaraRadera