måndag 28 februari 2011

Ass up

Jag är såå trött. Jag har pluggat hela dagen idag och jag orkar faktiskt inte mer. Nu har jag precis satt mig ner i soffan för att se på Oskarsgalan, klockan är 17.30 här och såg precis på facebook att några av er därhemma sitter uppe och kollar-imponerade.
13 pers eller bara jag å sara?

Dessa böcker ska gås igenom inför provet på tisdag



Jag var en sväng på rec precis när de öppnade, himla skönt att slippa alla människor som kommer senare under dagen. Jag sprang på med lurarna i öronen och helt plötsligt kommer denna låten upp...
 ...hur skön som helst, ökade tempot direkt haha, jag har mina aningar varför den ligger på min pod, personen som så snällt delade med sig av sitt bibliotek till mig känner nog igen den!
Annars har dagen varit lugn. Vi har 25 grader här idag men det blåser massa, vilket faktiskt är ganska skönt.
Nu blir det chill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar