onsdag 23 februari 2011

Blue mesa

Kom precis hem från en helt underbar happy hour med Erin och Ashley, och Sara förstås. För 25 kr fick jag en stark margarita, kycklingtortillas, tacoships och sötpotatischips-skitgott.
Annars har dagen bestått av The american dream- lektion på The Great Gatsby, ett otroligt bra träningspass, ett otroligt otrevligt möte med en receptionist som förstörde mitt flow för ett tag och så happy hourn som avslut. Vi har planerat massor att göra framöver med dessa tjejer. Över påsk ska vi till San Antonio, vi ska till en flea market i Dallas, åka och göra Austin osäkert, åka tubes ner för en flod och dricka öl samtidigt och mycket mer. Jag är såååå taggad

Jag brände mig på ugnen idag, ser inte så farligt ut....men det är farligt.
Ses imorn

1 kommentar:

  1. Stackars Johanna vilket brännmärke.
    Skall faster blåsa?? :-)
    Kram på Dig

    SvaraRadera