tisdag 8 februari 2011

Grattis Johanna

Nämen, tack så mycket!
För oss den 7 februari, för er den 8:e

Vi tog cyklarna ner till University Park Village. Där köpte jag lite 26 års presenter till mig själv. Jag vet att det var snabba ryck och vi skulle bara kolla men jag fyller ju faktiskt år så...........

....jag hittade två fina scarfar och eftersom jag har tappat min och drömmer att jag hittar den varje natt så kanske det kan lugna mina drömmar lite......

sen sa Josse att man faktiskt inte kan köpa en plånbok för XX $....så det gjorde jag inte den gången..........men när vi gick in idag så var det halva priset och en plånbok måste man faktiskt ha så den och en likadan fick följa med mig och Sara hem......


.....och så var det det där med Victoria´s secret, de har ju så mycket mer än bara underkläder och det är faktiskt viktigt att återfukta huden ordentligt.....
Så, Grattis till mig själv

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis Johanna!!! Hoppas du nu får en trevlig dag och kanske något roligt som finns på kontot :-)
    Här har det stormat som bara den inatt, men nu skiner solen så klart, det är ju Din dag idag!
    Kram kram från faster, farmor o farfar

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra! hoppas du hade en mycket bra dag (ser så ut) KRAM

    SvaraRadera