fredag 4 februari 2011

Vilken shoppingdag

Jag fick sätta stopp på mig själv efter att vi gjort nedre plan. Hittade riktigt billiga Converse 175 kronor paret är ett riktigt fynd tycker jag. Efter mycket om och men har vi insett att jag ska ner på barnstorlekarna då converse är väldigt stora i storlekarna. Så nu har jag 33,5 europeisk storlek vilket inte alls är min normala storlek måste jag påpeka. Tydligen så görs inte de vita höga conversen i min storlek så jag får helt enkelt stå ut med en och en halv storlek större om jag vill ha ett par.
Utöver converse blev det en sväng in på Victoria´s secret igen. Hittade även en skjorta (äkta flanell haha) som jag ska ha på rodeon imorgon, två andra trevliga tröjor och en parfym från Hollister.

Så ja, vi har köpt biljetter till Fort Worth´s Stockshow and Rodeo imorgon kväll. Det blir jag, Sara, Erin och Ashlei, vi är jättespända allihopa. Innan dess ska vi ta oss till den underbara happy hour:n som jag skrev om förra veckan för lite billiga mat och dricka.




Skolans mail och telefonservrar är helt utslagna så vi sitter och undrar lite om skolan är stängd imorgon (en fjärde dag) eller inte.Annars blir det till att förbereda sig för den obligatoriska quizen som Dr K förgyller våra lektioner med.
Nu blir det hemmalagade hamburgare med Sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar