torsdag 17 februari 2011

Hungrig...igen

Kort skoldag i dag. Kikade in lite snabbt på nagelsalongen här vid skolan, kanske ska jag ta och boka en tid för nåt kul och skämma bort mig lite men har inte riktigt bestämt mig. Gick hem och lagade lunch. Jag har varit vrålhungrig ända sen igårkväll då jag åt hur mycket som helst men aldrig blev mätt. Lagade wok och ris, en timme senare var jag hungrig igen så nu äter jag choklabollsdeg för att stilla den lilla hungern.
Pluggade lite inför provet på måndag med Sara och snart ska jag iväg till the rec för att springa på löpbandet och ta ett abs pass.
Har inte tagit bilder på evigheter, här får ni en blek variant av mig till jag börjar ta nya.

Bästa godisarna (som givetvis bara äts mellan fredag-söndag)


Woken
Imorgon är vi lediga. Dr K skulle iväg på något. Så det blir till att plugga hemma en stund och senare på kvällen börjar säsongens första baseballmatch. Det ska bli spännande att se, planen ligger borta vid The Greek Life" där vi inte rört oss speciellt mycket än. På lördag har vi planerat att åka till Dallas. Om ingen annan ska med så tar vi bussen (eller var det tåg?) tidigt på lördagmorgon och spenderar dagen i downtown.
Nu lite chill innan träningen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar