onsdag 9 februari 2011

SNOW DAY



En sista (?) snödag kom idag och skolan stängde, precis vad vi hoppades på. Onsdagar är våra "långa" dagar och eftermiddagarna brukar inte vara speciellt roliga så vi är ganska glada ändå.
Temperaturen skiftade från cirka 13 grader igår till -11 idag haha, det är snabba svängar och rejäla sådana kan man säga. Så idag har vi pluggat lite på varsitt håll. Jag här ute i soffan och Sara på sitt rum. Vi har hunnit städa av lägenheten med. Vi har te dammsugare som jag tidigare berättat. Idag gick jag igenom alla tre, ingen suger som den ska. Den sista jag testade var den fulaste och den funkade faktiskt ganska bra men det är som att köra med en gräsklippare inomhus. Allt den hittar på golvet skär den sönder på nåt sätt och slänger sen ut det med kraft på ben och fötter, så det är ganska smärtsamt att dammsuga!!

På fredag ska vi fira mig med en liten förfest här hemma hos oss, ska bli spännande att bjuda hem folk! det blir en himla blandning med folk men det är det som är kul, ellerhur!!
Planerna för Spring Break är i full gång. Sara ska antagligen iväg på eget håll så nu är frågan; ska jag till Washington, Californien, Utah eller kanske Colorado?? Det tål att tänkas på och det ska jag göra nu.
Hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar