torsdag 3 februari 2011

Suddenly I see

Henning Mankell mitt i det Amerikanska! Vi kom inte så långt på vår shoppingtur....Barnes & Noble och sen hem igen. Busstanten var trevlig dock, hon  berättade att vi skulle ta tåget och inte bussen sista biten, så då vet vi det till nästa gång.

Så det blev en dag hemma istället, vi höjde värmen till behagliga 27 grader, lagade tomatsoppa och kröp ner i soffan och såg på en film. Fick sen veta att rec centret var öppet men att de inte hade några pass idag, blev ganska glad ändå så jag sprang (läs; halkade i snabbt tempo) dit och körde en tur på löpbandet och lite annat. Det behövdes verkligen, jag är van att träna ganska mycket och jag har insett att jag blir lätt frustrerad om jag inte gör det, hur jobbigt och tråkigt jag än tycker det är innan.
Nu står Sara och bakar, det är andra gången för oss denna veckan så det är VERKLIGEN tur det där rec centret finns haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar