lördag 26 februari 2011

Target

Ja herregud, vi skulle ta oss ner till Target en runda, snabbt och enkelt tänkte vi. Det finns en specialbuss för TCU studenter som går ner till alla barer och bio nere på 7th street en gång i timmen. Vi har aldrig tagit den bussen förr så vi missade den  eftersom vi inte visste var man kunde hoppa på (det är andra hållplatser eftersom det är en specialbuss). Så vi började promenera istället och tänkte vi kunde ta nästa som gick en timme senare. Vi går ner till Zoo:t sen inser vi att vi faktiskt inte vet vilka andra hållplatser bussen kommer till... nä såhär kan jag inte fortsätta, för att göra denna otroligt långa historia kort så promenerade vi enorma sträckor för att sedan spendera närmre te timmar! inne på target, dem har ju hur mycket som helst. Fyndade träningsbyxor, armband, linne, skor och lite annat som man kan tänkas behöva.Vägen hem gick mycket smidigare.

Idag har vi pluggat absolut hela dagen, hela LÖRdagen, och nu är jag så trött och mosig i huvudet så jag MÅSTE nog lägga ner. Vi borde belöna oss med något trevligt ikväll,vi får se vad det blir
Alla tuggummi man köper här har denna fantastiska form. (Mina bilder är fantastiskt tråkiga- jag vet, men jag vill inte lämna inläggen tomma och har inte tagit nåt kul, så, håll tillgodo)

Tjatja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar