fredag 25 mars 2011

Finbesök

Hej
fredag idag. I onsdags kom Cecilia, Pia och Marie och hälsade på oss från Göteborgs Universitet. De ville bland annat se hur vi bodde och hur de olika lektionerna fungerade och hur lärarna var. På onsdagkväll tog vi dem ner till 7th street och så bjöd de oss på italienskt, underbart gott. De hade också med sig en liten överraskning. Flera kilo med lösgodis! Sååååå gott.

Igår tog vi med dem till Hulen mall. Jag fick äntligen köpt en bikini så jag kan visa mig bland folk. Den jag tog med mig är blekt efter jobbtrippen till Mallorca förra sommaren så den åker inte med hem. På kvällen hämtade Dale upp oss och så åkte vi alla till Stockyard och strosade runt innan vi tog oss till Joe T´s Garcia´s och åt mexikanskt.
Efter shoppingen

Stockyard


Goa cecilia provar ut en sadel

Joe T Garcia´s

Skitstora nachos med ost och jalapeñoröra

Dale och Marilyn
Igår kom min kamera. Den är skitbra! Det är massa funktioner jag måste lära mig men jag har ju övat en del med saras. Ni får se lite testfoton imorgon eller när jag har tid. Nu ska jag ut i solen och plugga inför provet på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar