måndag 7 mars 2011

Lördag & Söndag

Hejhej. vad gör ni? jag är ganska redo för skolan. Måste inse att jag hade fel angående zinktabletterna. Det kan ha varit en psykisk effekt jag upplevde på lördagmorgonen för efter det blev allt sämre igen. Från och med igår är det ganska så svårt att förstå vad jag säger eftersom rösten tycker det skapar spänning i livet att hugga av ljudet mitt i orden.
I lördags åkte vi till downtown i alla fall. det var bitande kallt denna dag så att strosa omkring i lugn och ro var det inte att tänka på.
Skolbuss
Igår, söndag, slappade jag mest. Såg på 127 Hours och njaaaa, LÄS boken gott folk!
Nu bär det snart av till fiction, idag har vi en gästföreläsare, ingen mindre än Steve Sherwood som skrivit novellen Hardwater som vi läser i klassen, spännande.
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar