tisdag 22 mars 2011

ok, coconut man and moonheads.

Skolan började igår igen, spring break veckan har gått för fort! Men nu är vi igång igen i alla fall. Jag kan knappt gå förresten, jag var på TNT (Tight & Tone) igår och tog ett abs pass efter det. Idag blir det abs och bootcamp. Antagligen ska Ashlei följa med, hon köpte klasspass igår så det ska bli extra kul.
Borde egentligen städa och plugga nu men jag har varit tom på motivation sen igår, det kommer väl.

Jag har något otroligt spännande och fantastiskt roligt på G i maj. Vad det är får ni veta när planerna helt säkert går igenom.

Har ni mött Frankie förresten? det är min vän som jobbar på Pogh Mahones nere på 7th street. Vi pratar spanska varje gång vi ses och av någon anledning så avgudar han mig hahaha

1 kommentar:

  1. Haha, inte konstigt att han avgudar Dig ju!!!
    Du är ju MIN guddotter :-)
    Kram på Dig
    Gittan

    SvaraRadera