lördag 5 mars 2011

Grrr

AHH, var på GAP precis och fyndade ett par ballerina skor på rean. Kommer hem och går in på internetbanken och ser att killen i kassan tagit betalt för 3 par skor!! Han tog först betalt för två par när jag var där, jag sa givetvis att det här har blivit fel och det höll han med om, men han fejkade en namnteckning och tryckte på accept åt mig i maskinen (babsen typ) och sa att det inte skulle gå igenom och så började han om och tog betalt för ett par skor. Men antagligen så blev det visst accepterat (med en namnteckning som inte ens var min!). Jag får vänta till på måndag och se om han gör en retur, än så länge är pengarna bara reserverade, men det finns inte en chans att han kan få rätt i det här. jag har ju bara kvitto på ett par skor och måste ta med datorn om jag ska bevisa att det dragits tre gånger. KRÅNGEL!
Här är dem iaf

1 kommentar:

  1. Hej på dig. Nu har jag läst ikapp lite. Har haft fullt upp med skolan så det har inte blivt. Du ser fortfarande ut att ha det super bra, spännande med alla era utflykter! Här ligger fortfarande snön tung även om vi har fått se solen denna veckan. Ha det så gott och hoppas det löser sig med skorna! Kram från fram Tuvesson i norr

    SvaraRadera