fredag 18 mars 2011

St Patrick´s Day

God kväll alla sovande svenskar. Klockan är nu 21.00 här i Texas och det är St Patrick´s Day. Vi har precis varit på Eddie V´s där Laura jobbar och druckit drinkar. Nu är vi hemma igen för att byta om till det obligatoriska gröna för kvällen. Jag hade inte med mig något grönt och det gröna jag har införskaffat mig här räknas inte eftersom det är militärgrönt. Så idag har vi varit på Green shopping på Target och Wallmart. Jag har lite svårt för tryck kan jag meddela så efter otaliga gånger i omklädningsrummet valde jag en grön t-shirt från killavdelningen.

Jag är nu hemma och ska snart promenera bort till Asheli och Emely innan vi åker iväg och möter upp Laura efter jobbet på Pugh Mahones. Jag har klippt till min ganska tråkiga T-shirt lite och hoppas att Ashlei har lite annat pynt jag kan ta på mig för att passa in =)
...och förresten, klockan ör nu över 21 och vi har 25 grader, lycka!!!
Asheli, Emily och jag på Eddie V´s i Jazz baren

Ashleis kompis Chrisopher kom förbi och underhöll oss
Jag i min gröna tröja
Nu sticker jag. Ses imorn!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar