måndag 21 mars 2011

Soundtrack of my life

Jag lever inte utan musik, hur skulle det kunna gå? Jag har svårt att säga vad det är jag gillar i musikväg, det mesta kanske? men jag kan med all säkerhet säga att det sällan går en dag utan att jag har lurarna i öronen eller datorn (i brist på annat just nu) på högsta volym.

Tänk om man kunde få leva livet med ett soundtrack i bakgrunden precis som i filmer, visst skulle det bli mycket bättre då, alla känslor skulle förstärkas till det yttersta och du skulle aldrig behöva gå utan en förklaring till situationer i livet eftersom musik så lämpligt sätter både rytm och ord på det.

Kvällens fynd är Greg Holden med Following Footsteps:
http://www.myspace.com/73891263/music-player?sindex=-1.0&shuffle=false&amix=false&pmix=false&profid=73891263&friendid=73891263&scsf=16&scssb=1&scsd=2&isscp=1&artid=7861384&sseed=0&ptype=3&stime=198.216&ap=1&rpeat=false

Jag är 100 procent säker att du just läste inlägget innan du klickade på länken (antagligen på grund av att jag valde att sätta länken sist). Så, börja om. Läs det igen med musik i bakgrunden och säg mig om det jag skrev fortfarande gav dig samma känsla som första gången du läste det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar