tisdag 8 mars 2011

Frustration

Paniken växer. Jag har inte tränat sen i onsdags i förra veckan på grund av att jag är dålig. Jag gav det ett försök i lördags i och för sig men insåg efter 30 min på löpbandet att det var allt annat än en bra idé. Så nu sitter jag här med spring i benen som inte får ta sig uttryck!!!
 Ni kanske vill se min signerade bok från tidigare idag, här kommer den:
"For Johanna. I hope you liked Hardwater. Thank you for asking such great questions"
Visste ni att vi har en avfallskvarn? Skitsmidigt, man stoppar ner allt man inte orkar ta till soptunnan och trycker på en knapp så äter diskhon upp det.
Vår tvättstuga. Mitt huvud ligger och sover precis bakom tumlarna så jag är inte alldeles förtjust när grannarna tumlar hårda saker på nätterna.
Såhär ser det ut till vänster när vi stiger utanför dörren.
Såhär ser det ut när jag tittar genom dörrhålet.
Vårt systembolag i dörren...
...en blandning av diverse vinsorter och öl. Öl från Hawaii med kaffesmak är riktigt gott.

Ja, ni ser vad som händer när man har för mycket fritid. Hoppas jag har vidgat er syn på vårt liv här borta genom dessa fantastiska underverk till bilder. Vi ses imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar