lördag 19 mars 2011

Lördag och godissugen

Lördag. Jag kände inte för någonting i morse. Tog på mig träningskläderna direkt men det slutade med att jag satt med dem på i timmar innan jag äntligen gav mig iväg till the rec vid 13.00. Eftersom det är spring break så har det inte varit några pass på the rec center så jag har istället sprungit och gymmat själv. Men jag föredrar ändå pass måste jag erkänna, jag pressar mig själv mycket hårdare då.

Det har varit galet varm i tre dagar nu, cirka 30 grader och jag vill inget hellre än att få lite färg. Trädgården har tyvärr ingen skugga dock vilket gör det nästan olidligt att vara ute, så jag springer som en lite idiot in och ut genom vårt lilla fönster (läs dörr).

kommer ni ihåg

Om ett par timmar ska jag följa med Ashlei till Dallas för att hämta Sara på flygplatsen. Äntligen kommer hon hem. Jag tycker väldigt mycket om att vara själv och jag har haft massor att göra med Ashlei, Laura och Emily denna veckan men jag kan inte hjälpa att sakna Sara lite ändå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar