fredag 11 mars 2011

På riktigt

Nu har jag spring break på riktigt! Härligt, underbart faktiskt, en hel vecka ledigt. Catalin tyckte inte det var en bra idé att träna så jag lyssnade såklart på henne och struntade i träningen. Sara är iväg på gymmet och jag är hemma och bakar morotskaka som vi ska bjuda på ikväll när lite vänner kommer över.
Hur är det mer er därhemma?

Mitt spotify fungerar inte här i USA. Tydligen så har dem märkt av att jag inte är i Sverige och därför stängt det för mig då de inte har rättigheter att spela/använda programmet utanför norden, tror jag. Istället så använder jag mig av Grooveshark (www.grooveshark.com). Det har inte fallit mig i smaken tidigare men ju mer jag använder det desto mer tycker jag om det. Det fungerar på samma sätt som spotify, du skapar dina egna listor, söker på artister och låtar men det bästa av allt: INGEN reklam! Man kan även lyssna på radio genom Grooveshark, man väljer vilket typ av musik man vill lyssna på och så spelar den upp låt efter låt inom den genren. Så ge det en chans om ni inte har spotify.


Nu är kakan klar. Vi ses imorn!
Jag och fina Catalin


2 kommentarer:

  1. För ca 40 kronor i månaden kan du lura spotify att tro att du befinner dig i Sverige. På samma sätt kan du titta på alla utlandsspärrade tv-ptogram på de Svenska playkanalerna.

    wwww.anonine.se

    /Marie

    SvaraRadera
  2. Åååh vilken smickrande bild på mig. Love it ;), haha. Känns skönt att du lyssnar på mig emellanåt. Vill som sagt inte att du ska dö av hjärtmuskel-inflammation. Saknar dig vännen!

    SvaraRadera