torsdag 10 mars 2011

That´s it

Nu orkar jag inte mer.Efter lektionen är det jag som går till Health Center. Jag är ganska säker på att lite antibiotika fixar biffen men får höra vad dem säger. Det är lite krångligt med försäkringarna dock. Enligt alla utom vår sponsor här behöver vi ha en TCU -studentförsäkring. Jag vet att jag är fullt försäkrad från två olika försäkringsbolag men hur går det till? Måste jag betala i förväg? Kan jag be dem sätta upp det på mitt student account?
Svar kommer i eftermiddag

1 kommentar:

  1. Stackars Dig Johanna. Hoppas det löser sig så att du får någon dundermedicin och att det som sagt var inte kostar skjortan.
    Själv är jag hemma från jobbet då jag hade 38 graders feber igår när jag kom hem. Idag har jag inte haft någon feber än så länge.... men man vet ju aldrig.
    Kram på Dig.
    Gittan

    SvaraRadera