tisdag 15 mars 2011

I feel Jesus

Jag bestämde mig efter MYCKET velande att följa med tjejerna på middagen och jag är så glad att jag gick. Vi åkte hem till Laura´s jobbarkompis där de hade lagat traditionell Mexikansk mat. Maten och efterrätten var helt fantastiskt gott! Ben, Laura´s jobbarkompis, hade en dotter och när vi skulle gå hem så började hon sjunga I feel Jesus haha, underbart sydstatsbeteende. Efter middagen åkte vi till Stockyards och dansade.
Reklam för snus?!?

Idag har vi varit i Arlington och åkt skridskor. Ja, skridskor i Texas! Det var galet roligt, det var ett par år sedan jag åkte sist. Efter det åkte vi till Mellow Mushroom och åt pizza och drack margaritas.
Laura och Emily
Ashlei och jag
Mellow Mushroom
Ikväll ska vi ha en fire pit hos Laura och Ashlei. Vi ska äta smores (första gången för min del) spela gitarr, sjunga och dricka drinkar. Spring break är inte så tokigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar