söndag 20 mars 2011

Sara´s back

Hejhej!
Hämtade hem Sara igår, nu är hon min igen efter en veckas utlåning till hennes pojkvän. Hon visade mig alla fina foton på New York och Washington och jag visade henne alla mina fina foton på allt och inget vi gjort under tiden hon var borta.
Idag har vi varit och tränat, jag har varit duktig denna veckan. Trots medicinering har jag pallrat mig iväg till gymmet 5 dagar efter att jag bedömt mig själv såpass frisk att gym skulle funka.

Nu sitter vi och försöker röja undan lite skoluppgifter inför veckan. Cecilia, vår otroligt goa kontakt på Göteborgs Universitet, kommer hit på tisdag. Med sig har hon två engelskalärare som bland annat ska sitta med på några av våra lektioner. Det blir en spännande vecka.

Jag beställde kameran igår! Tack för alla fina tips, kollade upp varenda ett men bestämde mig ändå för Canon S95 så i mitten av nästa vecka trillar den in i brevlådan. Eller nä, det gör den nog inte, inget får plats i den lådan, men på nåt sätt antar jag att den hittar hit.

De har påskpyntat butikerna sen efter alla hjärtans dag. Men det är cirka en månad kvar till påsk så jag var ju bara tvungen att hjälpa till att lätta på lagret för dem stackarna. Tyvärr kan det ha varit något av den vidrigaste chokladen jag ätit. har inte efter 3 månaders intensivt letande lyckats hitta rätt bland chokladerna.
De försöker lura i en att det är nyttigt att äta pop tarts!?! Så nu ska jag äta pop tarts och få i mig all den där kalciumen de pratar för.

1 kommentar:

  1. Köp Lindt! Schweizisk choklad. Inte så billig precis, men sååå mycket bättre än den amerikanska. Det finns även påskharar från Lindt på HEB.

    SvaraRadera