lördag 12 mars 2011

The hairs on your arm will stand up

God middag.
Nu är jag officiellt ensam hemma, Sara gav sig av vid 5 i morse. Jag har inte varit ensam här i Texas mer än nån timme innan och inser hur svårt det är att aktivera sig själv. Vad gör man?? Jag har redan hunnit städa hela lägenheten, titta på film,ätit både frukost och fika, duschat i en evighet och nu då?
Nä det är inte så farligt som det låter. Senare i eftermiddag ska jag gå på en St Patrick´s parad med Ashlei, Laura och Laura´s kusin och ikväll, om jag känner att jag är pigg nog med alla mediciner i kroppen, ska jag följa med dem till Laura´s bror i Dallas.

Det är 22 grader ute så jag tror att jag går och lägger mig en stund i trädgården.
Ansiktet är inte helt hundra än så det här är det enda jag vågar bjuda på idag.
Ha en fin lördag allihopa

1 kommentar:

  1. Gott att höra att du är på benen igen. Ella har legat i svinkopper hela veckan. Nu tittar vi på melodifestivalen. Ella, Suss och Patrik

    SvaraRadera